Saturday, May 25, 2013

Hogyan követtet kémekkel Marc Jacobs? Részletek


Marc Jacobs hogyan követtet engem?
 
Részlet a 'Titkos szerelmi affér Párizsban' c. könyvemből.
 
 
 
 
 

Másnap reggel beültem egy kávézóba Klárival. Marc rögtön írt nekem egy sms-t:

Gyönyörű vagy ma smink nélkül :) xxMarc
 
Én meglepődtem, hiszen aznap pont tényleg nem sminkeltem ki magam, egyenes hajjal ültem a kis francia kávézóban, egészen egyszerűen magamhoz képest... és Marc még ma nem is látott engem. Megkérdeztem, honnan tudta, hogy nem sminkeltem ki magam.

Az érzékeim nagyon jók a szépségek követésében és megfigyelésében. xxxMarc
 
-Klári! Menj csak ki! Nézd meg nem követett-e valaki- küldtem ki Klárit, mert nagyon megijedtem, rossz érzésem támadt. Klári elszívott egy cigit és már jött is vissza.
 
-Azt hiszem, van kint egy kém... Egy hapsi ül egy kocsiban egyedül és mindig felénk néz, mintha várna minket.
 
-Úristen! Én is meg akarom nézni! - felpattantam a székről és kimentem Klárival.
 
Egy kis utcában ült a férfi a kocsijában. Amikor elmentünk mellette, úgy követett minket a tekintetével, hogy meg sem mozdította a fejét. Annyira próbált nem feltűnően viselkedni, hogy az már gyanús volt. Tovább mentünk gyalog. 5 perc múlva hallottuk, hogy egy kocsi követ minket. Megint az a hapsi volt, ugyanazzal a kocsival. Mikor rájött, hogy észrevettük, gyorsan irányt váltott. Később több helyen is összefutottunk ugyanezzel a hapsival.
 Őrület! Miért követtet engem Marc? Féltékenységből? Vagy nem bízik bennem? Nem értem....
 
 
Este be akartam dobni a törölközőt és abbahagyni minden Marckal, mert már nagyon sokat bántott. Új képeket követelt tőlem. Nem értette meg, hogy aznap nem tudtam neki küldeni. Iszonyatos vágyat éreztem, hogy mindennek véget vessek, de nem volt hozzá elég akaraterőm.
 
Már nagyon késő volt. Klári nagyban durmolt mellettem, így lekapcsoltam a lámpát a szobában. Erre megszólalt a telefonom, jött egy sms Marctól.
 
Kapcsold vissza a lámpát! Ne aludj még!
 
 
-Úristen! Klári kelj már fel! Be vagyunk kamerázva!!!!
 
- Mi van?! - pattant fel Klári az ágyból, annyira megijedt.
 
Kinéztünk az ablakon. A szobánk egy nagy irodaházra nézett, tele nagy ablakokkal. Olyan érzésem volt, mintha szemből figyelt volna valaki. Eszembe jutott, hogy aznap fürdés után egy szál bugyiban járkáltam a szobában és csak az átlátszó függöny volt az ablakunkon. Ezek szerint azt is látta... Már látott engem Marc félpucéron!!!
 
Ne mondd, hogy láttál engem, amikor félpucéron járkáltam a szobában, mert itt helyben elásom magam!...Angel
 
 
Erre Marc teljesen felhúzta magát és az interneten kicserélte a hangulatát szerelmesről, nindzsára.
 
Végül kibékültünk, de nem tudtam aludni, annyira zavart, hogy mindent tudni akart rólam. Az a tény, hogy kémei is vannak, már több a soknál. Úgy éreztem, hogy korlátozza a szabadságomat.
 
Egy videó velem
 

 
További részletek a könyvemből:
 
 
 
 
 



No comments:

Post a Comment