Sunday, May 12, 2013

Kate Moss és Marc Jacobs nyaralása Ibizán, eddig eltitkolt részletekkel

Részlet a Titkos szerelmi affér Párizsban c. könyvből.


 Marc elmondta, hogy ma már nyaral a barátaival, de ott is csak rám tud gondolni. Minden nap megkérdezi tőlem, hogy van-e pasim, mert ő nem tudja elhinni, hogy egy ilyen szép lánynak nincs. Kértem, hogy írjon valami romantikusat.

Marc: Őszintén. Pillanatnyilag nem tudok romantikus lenni. Nagyon forró vagyok most, valójában. Felforrósítottál. Te vagy a legszebb nő, akit valaha láttam! ... Köszönöm Istennek, hogy kiutalta nekem ezt a nagy lehetőséget, hogy megismerhettem ezt a gyönyörű hölgyet!

Elkezdtük a képküldéses játékot, amit Marc talált ki. Én új képet adtam neki a saját tervezésű ruháimban, ő pedig írt nekem valami szépet cserébe. A levelein teljesen átérződött a türelmetlenség és izgatottság, a felfokozott hangulat, amikor szinte pattog az ember és a kezeit dörzsöli. Tudtam, hogy szüksége van a képeimre.

Küldött nekem egy linket, egy magazinról, ahol már fel voltak téve az új nyaralós képei Marcnak.


 A tengerparton, a napágyon ült Marc és beszélgetett Kate Mossal, akinek az anyját, Lorenzo ( Marc állítólagos brazil "vőlegénye") szórakoztatta. Teljesen közel ültek egymáshoz. Az asszony csak úgy fürdött a brazil férfi társaságában... a macsó minden szavát itta. Persze néha rászólt az unokájára, hogy jó legyen, majd folytatta Lorenzóval a hetyegést. Lorenzóra rá van írva, hogy szereti az érettebbeket és természetesen a Nőket!






  Lorenzo nagyon ért a nők nyelvén. Az egyik képen a Mama, sunyin rápillant a nőcsábászra és a szemeivel szinte sugározza a gondolatait. : Hmmm, Jó lesz vajon egy éjszakára ez a fiú? Belemenjek a játékba?


Marc nagyon le volt lakva... ápolatlannak tűnt. A haja égnek állt. Egy piros atlétát s fürdőgatyát viselt. Látszott rajta, hogy amióta elkezdtük a hajnalig tartó levelezéseket, nem alszik éjszakánként.
Nem tudtam mi volt Marc célja azzal, hogy Kate Mossal nyaralt. Úgy éreztem, hogy kifaggatta a modellkedésről, mert ettől kezdve csak rosszakat mondott nekem erről a szakmáról. Olyanokat, hogy a fotósok kényszerítik a lányokat csúnya dolgokra, hogy csak nő fotózhat engem, férfi semmiképp sem és, hogy nem való ez a szakma nekem.
Ezek szerint Kate Moss lebészelte arról, hogy segítsen nekem a modellkedésben.

Szóval Marc nyaralt, de mégis velem töltötte az éjszakákat. Őszintén megírtam neki, hogy szeretem és megkértem mondja el, mire számíthatok a jövőben. Ezt válaszolta:

Ki ne szeretne egy ilyen gyönyörű lányt? De nagyon sok kérdés van, Angel.
          Mikor? Hol? Hogyan? Nagyon sok különbség van az életünkben. Beszéljünk erről   később! Most inkább küldj nekem még egy képet!





Tettem fel még egy pár képet és vártam mi lesz....

Marc: Még soha nem láttam ilyen szép kombinációját az édességnek, ártatlanságnak, szexualitásnak és bájnak! Te hihetetlen vagy édesem! Teljesen megőrjítesz! Úgy csábítanak az ajkaid!

Angel: Óh, Marc! Olyan édes vagy... te voltál már szerelmes?

Marc:  Igen, egyszer. Nekem teljes szívemmel kell éreznem, ha szeretek valakit. Én nem vagyok egy playboy.

Legalább 20 képet kellett feltennem neki, mert nem hagyott békén. Megkért, állítsam be a profilomat privátra, mert nem akarta, hogy mások is láthassák a képeimet rajta kívül. Aztán el kellett köszönnöm, mert már hajnali 3 óra volt.











Olvassátok el, Marc Jacobs hogyan másolja az ötleteimet már 5 éve. 
   A spongya bob jelmezbe bújt, keresztapa 

Részletek a könyvemből

Marc Jacobs mámorító szerelmes szavai, részlet

Marc Jacobs perverz oldala

Forró szexjelenet

No comments:

Post a Comment