Saturday, March 15, 2014

A legtöbbet foglalkoztatott divatfotós Terry Richardson legújabb botránya


Újabb modell állt elő bizarr és megdöbbentő élményeivel az egyik leghíresebb divatfotósról!

Terry Richardsonról 2010-ben már több modell elmondta nagy nyilvánosság előtt az igazságot, hogy milyen perverz, mocskos dolgokat kér a modellektől fotózásokon. De eddig senki nem állította meg, sőt még több márka és divatlap alkalmazta a botrány óta. 

Terry Richardson híres mondása: " In fashion it's not who you know, it's who you blow"(Tehát Terry szerint a divatvilágban nem az számít, hogy kit ismersz, hanem, hogy kit szopsz le.)




A most 25 éves Charlotte Walters, a reddit.com oldalon a múlt héten számolt be szörnyű élményeiről, amit egy Terry Richardson divatfotózáson élt át 19 évesen. Már 5 év eltelt a fotózás óta, de a lány az ott átélt lelki traumát azóta sem tudta feldolgozni. Így kezdte a nyílt levelét a reddit-en:

Úgy érzem nagyon fontos, hogy megosszam az igazságot a világgal. A többi fiatal lányért teszem ezt, hogy ne kövessék el ugyanazt a hibát, aminek az elkövetésébe engem Terry Richardson fotós belemanipulált. Az ilyesmi könnyen megtörténik. Tudom, hogy ilyen helyzetekben lehet nemet is mondani, de sajnos nekem nem volt meg a lelki erőm abban a pillanatban és abban a helyzetben.
  Néhány részlet magyarul a Charlotte vocativ.com-nak adott friss interjújából:

"Az egész úgy kezdődött, hogy miután behívtak a fotózásra, elmentem Terry Richardson studiójába. Az aszisztense fogadott, aki egy 45 év körüli, barna hajú, plasztikázott nő volt. Aztán leültünk együtt a konyhában teázni, ahol elém toltak egy szerződést, ami úgy nézett ki, mint általában ezek a szerződések, nem volt benne semmi szexualitásról szó.  "
"Először Terry csinált rólam egy képet, amin a személyimet tartom, hogy már elmúltam 18 éves. Aztán elkezdődött a fotózás. Terry a kezét az arcomra tette, ami egy picit furcsa volt, de bíztam Terry kreativitásában és gondoltam ő biztosan tudja, hogy lesznek jók a képek. Aztán betette az öklét a számba, majd megkért, hogy kezdjek el folyamatosan levetkőzni, miközben ő fotózott. Végig dicsérgetett Terry is és az asszisztense is. Ilyen sok szépet és jót magamról, sosem hallottam még azelőtt. Akkor még nem láttam át rajtuk, de visszagondolva már egyértelmű, hogy csak azért dicsérgettek, hogy én, a 19 éves lány, különlegesnek érezzem magam. Végül már teljesen meztelen voltam és akkor Terry közelebb jött hozzám és megkért fogjam meg a nadrágját elöl.

Ennél a pontnál már éreztem, hogy kezd a fotózás rossz irányba elmenni, de valahogy még mindig bíztam a híres fotósban és hallgattam rá. Aztán rávett, hogy gomboljam ki a farmerét és kivette a nemi szervét, felettem állt és közben fotózott.... aztán elmentünk a kanapéra és úgy fotózott, hogy én neki háttal álltam és elkezdte szó szerint nyalogatni a fenekemet. Közben az asszisztense is odajött és képeket csinált rólunk. Terry egyre több perverz dolgot kért, hogy csináljak vele és ő is csinált velem, közben az asszisztense még mindig fotózott minket. Terry irányított mindent. Például agresszíven megcsókolt és olyan utasításokat adott, hogy " nyomd össze erősen a golyóimat! Tedd a farkamat a szádba!" Végül elélvezett az arcomra. Azt mondta olyan tágra nyissam ki a szemeimet, ahogy csak tudom ( az asszisztense is ott állt mellettünk) és akkor a spermáját a szemembe lövellte és ez volt Terrynek a kedvenc pillanata, teljesen izgatott és boldog volt. Azt mondta, hogy még mindig tartsam nyitva a szemem, újra elővette a kameráját és ő is lefotózta az arcomat.

Aztán a kezembe nyomtak egy törölközőt, hogy töröljem meg magam. Olyan sokk hatás ért, hogy szótlanul ültem a szófán. Terry csak annyit kérdeztek utána, hogy van-e pasim, mert azt elfelejtette megkérdezni. Terry végig személytelenül viselkedett velem, viccelődős stílusa volt. Abban a pillanatban úgy éreztem, hogy el akarok onnan azonnal tűnni. Nem engedték, hogy egyedül menjek haza. Az asszisztense is beszállt velem a taxiba. Végig olyanokat mondott, hogy erős és okos lány vagyok és amik a studióban történtek azok nem rossz dolgok voltak, ebben nem volt semmi különös.A fotózás után több napig gyomorrontásom volt. Teljesen összeomlottam, kórházba kerültem. Pár héttel később Terry aszisztense hagyott nekem üzenetet a rögzítőn, hogy Terry azt kéri növesszem meg a szőrt a nemi szervemen, mert lesz egy fotózás 3 másik korombeli lánnyal és szeretnék, ha én is mennék, nagyon jó móka lesz, sok képet csinálunk majd. Nem hívtam vissza őket, próbáltam elfelejteni ami történt.Amikor eldöntöttem, hogy nyilvánosságra hozom a történetemet, felhívtam édesanyámat és elmeséltem neki az egész fotózást, mivel eddig évekig titokban tartottam tőle is. Anya teljesen ledöbbent és felháborodott. Azt mondta, sósavat akar önteni a fotós szemébe, hogy többet ne tudjon fotózni és fiatal lányokat lealázni!Számomra elég dühítő látni, hogy megússza amiket csinál és még mindig nagy sztárokkal dolgozik, címlapokat fotóz a legnagyobb újságoknál és videó klipeket rendez és több tíz millió dolláros fizetést kap. ( Lady Gaga, Miley Cyrus Wrecking Ball videó klipje.) "
Természetesen Terry Richardson nagyon sok nagy modellt lefotózott, magyar modelleket is. Itt láthattok néhány Terryvel készült képet, magyar lányokkal.


                                                          photo via fashiontime.hu








Terry Richardson is lemásolta a Katalógusom képeit egy magyar modellel 


Kim Kardashian (Kanye West barátnője)




 Terry legutolsó munkája az ETAM márkának készített videója, amiben az egyik modell magyar. Felismeritek?






Charlotte interjúja angolul, vocativ.com

Terry Richardson és Miley Cyrus. Miért pont Richardson rendezte Miley videóját? Részletek

Indítottak egy petíciót, azért, hogy a nagy márkák ne foglalkoztassák Terry Richardson-t. Ha ti is támogatjátok az igazságot és szeretnétek online aláírni, erre a linkre kattintva megtehetitek.


No comments:

Post a Comment